Geoblog.pl    sestian    Podróże    Mały poradnik sknery, Chorwacja 2010    „Chorwacja (…) wystarczająco dużo na idealne wakacje!”

„Chorwacja (…) wystarczająco dużo na idealne wakacje!”

Chorwacja
Chorwacja, Omiš

Zważywszy na wszędobylski, panoszący się kryzys, oszacowawszy środki które mogę w tym roku przeznaczyć na wspólny, rodzinny urlop, uległem reklamie: „Chorwacja (…) wystarczająco dużo na idealne wakacje!” Powinno starczyć!
Zdobycie podstawowych informacji nie nastręczyło większych trudności. Wszak większość moich znajomy dawno już zdradził chłodny Bałtyk i wpadł w objęcia ciepłego Adriatyku. Założenie logiczne, bo weźmy np. takiego mieszkańca Krakowa: jeżeli ma do przejechania 700 km na północ w poszukiwaniu słońca (Międzyzdroje, Jastrzębia Góra) to jak dołoży jeszcze 400 km - znajdzie się na ciepłym południu w okolicach np. Rijeki. Plaże co prawda nie są piaszczyste, ale klimat …. bez porównania! No i ludzie mówią inaczej….

BPE
BPE - 2011-05-27 17:59
coś w tym jeste....ja już do Bałtyku nie tęsknię......zwłaszcza ta temperatura wody odstraszyła .....a ceny - cóz - lepiej nie mówic;-((

BoRa
BoRa - 2011-06-09 20:49
świetny początek, tytuł chwytliwy, czytam dalej :-)
Natomiast o naszym Bałtyku złego słowa powiedzieć nie dam. Choć zimne jest to morze to jednak swój urok ma i pięknie pachnie. Czasem tęsknię za tym zapachem.