Geoblog.pl    sestian    Podróże    Korona Gór Dolnego Śląska i Opolszczyzny ( i dalej Korona Gór Polski)    23/28 1262 m n.p.m. Radziejowa, Beskid Sądecki i... zawieszenie projektu
2017

23/28 1262 m n.p.m. Radziejowa, Beskid Sądecki i... zawieszenie projektu

Polska, Radziejowa

To miał być długi "górski" weekend. W planie oprócz Radziejowej miała paść Lackowa, Skrzyczne i przynajmniej Czupiel. Mimo początkowych trudności (korków na A4) docieramy około południa w pobliże Bacówki na Obidzy, skąd po krótkiej przerwie wyruszmy na szczyt. Piękna trasa, po lewej stronie Pieniny, a za nimi Tatry. Około 15-tej mamy 23 szczyt z Korony Gór Polski. Brawo ekipa! Teraz tylko zejście. Chwilę po szesnastej mamy wypadek. Niestety stało się. Noga Marzenki nie wygląda dobrze. Wszystko wskazuje na to że jest złamana w kostce. Wzywam na pomoc krynicką grupę GOPR. Resztę drogi Marzenka pokonuje quadem z grupą ratowników. Ja z Lenką schodzimy w dół w ekspresowym tempie. Do parkingu mamy godzinę. Lenka momentami biegnie za mną. Następnie jedziemy do szpitala w Krynicy gdzie czekają nas badania i wyrok: sześć tygodni gipsu. Koniec górskiego weekendu, pauza na kolejne szczyty. Tak to wyglądało w czerwcu. Pamiętajcie: w górach wszystko jest możliwe, nawet w tak piękny momentami dzień jakim był czwartek ....
Gips zdjęliśmy pod koniec sierpnia (!). Do dziś trwa rehabilitacja nogi. Projekt KGP został zawieszony do pełnej sprawności Marzenki. Pozostało nam pięć szczytów. :(
-------------------------------
Galeria zdjęć z wejścia na Radziejową TUTAJ Zapraszam.

marianka - 2017-11-07 21:42
Ale smutno! Mocno trzymam kciuki za powodzenie rehabilitacji i ukończenie projektu KGP!

A co do maila, to wydaje mi się, że w opcji edycji profilu (w Twoim wypadku to będzie http://sestian.geoblog.pl/edytuj-profil lub po prostu wystarczy, że klikniesz ten czerwony przycisk 'edytuj' przy swoim zdjęciu i nazwie profilu geoblogowego) można zmienić maila. Może to wystarczy?

sestian - 2017-11-07 21:47
Przez te miesiące już trochę przeszło :) Dzięki.

Ale jak ja bardzo gratuluję zmian jakie u Was!!!!!

Zmiana tego maila właśnie nie wpływa na powiadomienia, ale dziękuję za info i jeszcze raz podróżnicze gratki!!!

stock
stock - 2017-11-07 21:59
Cóż, czasu na dokończenie będzie jeszcze dużo. Najważniejsza pełna rehabilitacja, trzymam kciuki.

sestian - 2017-11-07 22:13
stock dzięki. Góry nie zające.. :)

genek
genek - 2017-11-08 00:03
"Góry się nie łamią , góry czekają :))" Dacie radę. A miłość rodzinna jest najsilniejszą z miłości!!!

BPE
BPE - 2017-11-08 12:22
współczuję ....my tak byliśmy zawieszeni całe wakacje przez nogę w gipsie syna ....... w tym roku zero gór ....

mamaMa
mamaMa - 2017-11-11 10:34
Z jednej strony - fajnie, ze jestes tutaj znowu, z drugiej - przykry wypadek...
A jednak - nogi sie zrastaja i regeneruja, gory nie uciekna, grunt to rodzina, a nadzieja umiera ostatnia - zdobedziecie nie tylko pozostalych piec szczytow, ale jeszcze wiele, wiele innych - powodzenia:-)

sestian - 2017-11-16 14:34
Dziękuję Wam bardzo za dobre słowo :)

sestian - 2017-11-17 15:02
I wygląda na to, że da się wrócić do normalności bez brania czegokolwiek :) (tu piję do jednej z reklam). Okazuje się, że wystarczy usunąć z listy znajomego, a następnie przywrócić go i znów pojawiają się powiadomienia. :) :) :)

zula - 2018-08-19 22:32
Dzisiaj...po roku przeczytałam o przykrym wydarzeniu- pech!
Rehabilitacja jest bardzo długa.